A munkatársam ajánlotta a legszuperebb lakásbiztosítást

Egy rehabilitációs intézet munkatársaként dolgozom már évek óta. Nem egy szokványos munkahely, de engem mindig is nagy örömmel töltött el, hogy olyan emberek életét tehetem szebbé, akik hosszas orvosi kezelésre szorulnak.
A munkám során sok barátra tettem szert, a hasonló beállítottság nem csak a pályaválasztásból látszik, hanem abból is, mennyire jól megvagyunk és az élet minden területén tudjuk segíteni egymást.

Legutóbb érdekes dologban kaptam segítséget az egyik kollégától. Egy beszélgetésünk során panaszkodtam neki, hogy mennyire magas a lakásbiztosításunk ára, ráadásul nem is fizet rendesen, ha baj van. A múltkori beázásunkra például egy forintot nem adtak. Mindezeken felül tegnap érkezett egy levél, miszerint közeleg az évforduló, és a következő évre megint magasabb díjért cserébe vállalják a házam bebiztosítását. Agyam eldobom!

Ahogy kiadtam a dühöm, Anna megkérdezte kedvesen, hogy miért nem nézek szét a www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas oldalon.
Nem ismertem ezt a weblapot vagy céget, így elmesélte, hogy ők hogyan találtak rájuk. Ajánlás útján kerültek kapcsolatba a cég egyik tanácsadójával, aki nem csak a lakáshitelüket intézte el, hanem a lakásbiztosítás kiválasztásában is segédkezett. Rendkívül gördülékeny volt a teljes ügyintézés, a tanácsadó rengeteg terhet levett a vállukról. Sőt, nem elég, hogy a terheik jóval kisebbek voltak az enyéimnél, még kevesebb összeget is fizettek!

Ez elegendő volt ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésemet, és jobban szétnézzek a www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas oldalon. Nagyon megbízható cégről van szó, én úgy gondolom. Közel 20 éves tapasztalattal rendelkeznek, és profi alkuszcégként kiterjedt partnerhálózatuk biztosítja, hogy minden területen a lehető legjobb ajánlatokat adják az ügyfeleiknek.

Nem csak lakásbiztosítással foglalkoznak, hanem nagyon kiterjedt a szolgáltatáspalettájuk. Már Anna említette, hogy nekik a hitelt is ők intézték, de emellett KGF biztosítással, cascoval, lakástakarék pénztárakkal, és mindenféle biztosítással is foglalkoznak. Igazából egy kiváló tanácsadó céggel állunk szemben, akikhez bármivel kapcsolatban fordulhatunk, hogyha pénzügyekről van szó.
Mivel teljes Magyarországot lefedő partnerhálózattal rendelkeznek, így nem volt kérdés, hogy nekem is tudnak-e majd segíteni.

Az oldalukon elkezdtem a lakásbiztosítások terén olvasni. Nagyon tetszett, hogy vannak külön ezzel a témával foglalkozó blogbejegyzések is. Elolvastam 3-4 bejegyzést. Nem is tudtam eddig, hogy ennyi mindenre lehet fedezetet kérni egy ilyen biztosításban. Már ezek által sokkal tájékozottabb lettem, és megerősítette a szándékom, hogy lecseréljem a meglévő biztosításom.

Még aznap elintéztem, hogy régi biztosításom évfordulóval felmondjam. Ez fontos lépés, ugyanis a lakásbiztosítást csak ilyenkor lehet felmondani, és minimum 30 nappal az évforduló előtt jelezni kel szándékunkat a biztosító felé.

Az oldalon érdekes információt találtam a biztosítási összegekről. Írták, hogy a megfelelő biztosítási összeg nem az ingatlan forgalmi értékétől függ, hanem az újjáépítési érték a meghatározó, hiszen, ha nagy gond történne a házammal (például egy tűzeset), akkor azt kell figyelembe venni, mennyi pénz kellene ahhoz, hogy újra felépítsem a jelenlegi állapotába. Ez a korábbi biztosításom esetén már nem volt helytálló, szóval tudtam, hogy erre figyelnem kell majd az újonnan kötött formánál.

A Pannon Safe remek online lakásbiztosítás kalkulátorral rendelkezik. Könnyen kezelhető volt, csupán kérdésekre kellett válaszolni, melyek az én egyéni igényeimre vonatkoznak.
A kalkulátornál az első lépés az volt, hogy eldöntsem, szeretném-e, hogy ez elérhetőségem továbbítsák egy tanácsadó felé. Én erre igent mondtam, hiszen, ahogy Anna is mondta, sokkal kényelmesebb és praktikusabb, ha szükség esetén ott van mellettünk egy szakember, aki válaszol a kérdéseinkre, és segít elintézni olyan dolgokat, melyeket magamtól nem, vagy csak nehézkesen tudnék. Ők minden nap ilyesmivel foglalkoznak, szóval biztosan hathatós segítséget tudnak adni, ha szükségem lenne rá.

Ezek után olyan kérdések következtek, melyek a biztosítási igényeimet voltak hivatottak felmérni. Egyszerű kérdésekről volt szó, mégis volt közte olyan, ami meglepett. Nem tudtam például korábban, hogy lehetséges akár kisállat biztosítást is kérni a lakásbiztosításomhoz. Ez például arra szolgál, hogy a kiskedvencemmel történt baj esetén finanszírozza az orvosi költségeket, vagy annak egy részét. Ez sok esetben nagy segítség lehet, hiszen ezek a kezelések tetemes összegeket tudnak felemészteni.
Ami meg tetszett, hogy baleset- és életbiztosítást is lehetett kérni mellé. A lakásban élőkre vonatkozóan lehetett ezt hozzátenni természetesen. Ez mindig jól jön, hiszen a baleseteket előre senki nem tervezi, viszont legyen szó balesetről, vagy betegség miatti kórházi tartózkodásról, nagyon megviseli a családi kasszát az ilyenkor jelentkező táppénz, vagy orvosi kezelések díja. Ezt is kértem, baj nem lehet belőle. Jobb félni, mint megijedni!

Ezek után már csak a házam paramétereit kellett megadni. Ez a rész kicsit száraz volt számomra, azonban tudtam, hogy elég egyszer végig pötyögni, utána jó ideig nem kell rá energiát fordítanom. Előszedtem a biztonság kedvéért a régi biztosításom papírját, valamint a lakásra vonatkozó egyéb dokumentumokat is, hogy biztosan jó adatokat írjak be. Nem szeretném, hogy bármilyen kár esetén azért essek el a biztosító által nyújtott térítéstől, mert nem voltam elég figyelmes és körültekintő az adatok beírásakor.

Miután túljutottam ezen a részen is, ki is listázta előttem a nekem javasolt biztosításokat. Rengeteg ajánlatot láttam. Szerettem volna jó döntést hozni, így alaposan átnéztem, mik az eltérések az egyes társaságok ajánlatai közt. Végül kiválasztottam a legszimapatikusabbat, és egyszerűen, az internet segítségével meg is kötöttem azt. Nyilvánvaló, hogy olcsóbbat kerestem a réginél, de arra nem számítottam, hogy közel húszezer forintot tudok így spórolni éves szinten úgy, hogy a szolgáltatás sokkal jobb, mint az előzőnél!

Már csak egy dolognak szerettem volna utána járni, ez nem más, mint a kárbejelentés. Anna mondta, hogy a tanácsadók tudnak ebben is segíteni, ha úgy adódik, azonban szerettem volna bebiztosítani magam ilyen esetekre. Erre tökéletes megoldás a Pannon Safe KárDoktor! Ilyenről itt hallottam először, de rendkívül hasznos szolgáltatás. Ha bármilyen káreseményre kerül sor, legyen szó lakás-, baleset- vagy felelősségbiztosításról, egy folyamatosan elérhető telefonszámon kérhetünk segítséget. Szó szerint, a hét minden napján, 0-24 órában elérhető! Ha esetleg nem szeretnénk telefonálgatni, akkor a weboldalon is megtehetjük a KárDoktor szolgáltatásra való szükségünk bejelentését. Ilyenkor igényelhetünk egy szakértőt, aki segít nekünk a kárrendezésben elejétől a végéig. Mivel mindig rémálom volt, amikor ilyet kellett intéznem, nagy kő esett le a szívemről, amikor tudomást szereztem erről a nagyszerű szolgáltatásukról.

Egyáltalán nem bántam meg, hogy lecseréltem a lakásbiztosításom a Pannon Safe segítségével. Annának igaza volt, a www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas oldal a piac legjobb ajánlatait szedik össze egy helyre, amivel rengeteg időt és energiát megspórolnak az embereknek. A megtakarított pénzről pedig már ne is beszéljünk!

A szolgáltatásukkal annyira elégedett voltam, hogy a férjemmel eldöntöttük, hogy a többi biztosításunkat is velük fogjuk intézni, és lehet, hogy még a nyugdíjbiztosítás témakörét is átbeszéljük a közeljövőben egy szakértőjükkel.

www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas